شنبه ۱۹ آبان ۰۳

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

۵۹ بازديد

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از موسسه آموزشي حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۶۶ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

۶۰ بازديد

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه كسب و كار با صرف هزينه هاي كم تر است. به همين دليل شركت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي كم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني كه از هداياي تبليغاتي كارآمد و سودمندي استفاده مي كنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت كنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است كه ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در كسب و كارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده كنيد كه آن راه بكارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنكه بيزينس كارت خود را به مشتريان بدهيد، يك محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يكي از بهترين ابزاري است كه صاحبان كسب و كار براي نشان دادن و معرفي كردن خدمات شركت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميكنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شركت خود را بر روي اجسام پركاربرد روزمره كه ممكن است افراد بيشتر از آنها استفاده كنند، چاپ ميكنيد كه اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امكان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شركت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراك بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا كه افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در كسب و كار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همكاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني كه داراي مدت زمان همكاري بيشتري با شركت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شركت ارائه يك هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شركت بيشتر ‌ترغيب كند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با كيفيت توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي كيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاك كن تبليغاتي

• خودكارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطكش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با كيفيت و نفيس توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور كلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناكاري

• خاتم كاري

• كاشي ، سراميك و سفال

• معرق كاري

• فيروزه كاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يكي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است كه به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از كالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده كه اطلاعات مربوط به كالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• كيف دستي مردانه :

برخي از شركت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، كيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌كنند. كيف چرمي كه براي نگهداري اسناد، مدارك و پول به طور مكرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شركت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

كيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• كيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• كمربند

• كيف پالتويي مردانه

• كيف آرايشي زنانه

كيف جيبي مردانه

• كيف جيبي زنانه

• كوله پشتي

 سعيد فرزامي